Az első “áldozatok” között leszel?

A globális válság rád gyakorolt hatásáról már egy korábbi bejegyzésben leírtam, most nézzük kik lesznek a legelső áldozatok.

Ha az alábbi példa úgy érzed valamilyen módon épp rólad szól akkor bocs! Nem akarok senkit leszólni, de általánosságokat sem szeretnék írni, hanem konkrét, életszerű dolgokat.

A megélhetésedhez ugye az kell, hogy minél több ingatlant eladj vagy kiadj.

De gondolkoztál már azon, hogy kinek?

Hát a vevőknek illetve bérlőknek!

Ez most lehet hogy közhelynek hangzik, de ha a hirdetéseid nem nekik szólnak, vesztes vagy!

Kár 5 percet is tovább ingatlanozásra pazarolnod inkább legyél a családoddal. Velük nem tudsz elég időt együtt lenni.
Ha most még nem így látod majd később megtudod miről beszéltem.

Minap kiadó ingatlant kerestem. Furcsa, de részben magam részére is kerestem kiadó üzlethelyiséget és ekkor nemcsak beleéltem magam egy leendő bérlő helyébe, hanem azzá is váltam így ennek megfelelő információkat kerestem a hirdetésekben.

Csodálkozva láttam hogy a legtöbb bérletnél, nem a bérlők kérdéseire adnak választ a hirdetések, hanem lagymatag, semmitmondó szöveg található csak ott.

Egy kiadó üzlethelyiségnél szinte a legfontosabb dolog a forgalom! Egy eldugott üzlet és a fogalmas helye lévő között akár tízszeres árbevétel különbség is lehet. Tudják ezt a bérbeadók is és ennek tükrében határozzák meg a bérleti díjakat is.

A lényeg, hogy a legtöbb fényképet, alaprajzot és megjegyzést tedd bele a hirdetésbe amit csak megenged.

Éld bele, magad egy bérlő helyébe és az ingatlan felvételekor ennek megfelelő kérdéseket tegyél fel a bérbeadónak.

Tehát:

  • Hány busz megállója található az üzlet előtt?

  • Hány méterre található a buszmegálló?

  • Naponta hány ember fordul meg körülbelül az adott utcában, hányan mennek el előtte?

  • Kik a jellemző lakosok a környéken (idősek, fiatal gyerekesek, fizikai vagy szellemi dolgozók, stb)

  • Milyen egyéb üzlethelyiségek vannak a közelben (fodrászat, kozmetika élelmiszer, posta)

  • Ezek milyen messze vannak tőle?

  • Van-e átmenő gyalogos (!) forgalom az üzlet előtt vagy külön oda kell hozzá menni, mert senkinek nem esik útba?

  • Milyen típusú üzletre kaphat a bérlő engedélyt az önkormányzattól és az ÁNTSZ-től?

  • Milyen üzlet bérelte előtte? (pl bútorüzlet, női fehérnemű, stb)

Nem elég csak a havi bérleti díjat leírnod….

Találtam egy hirdetést amivel talán tudtam volna kezdeni valamit, ha nem a 28. lett volna a sorban amit fel kellett volna hívnom, hogy megtudjak róla egyéb információkat.

De nem tettem, mert untam már a telefonálást. Ha több infó lett volna, akkor lehet hogy az adott ingatlanos most hozzájuthatott volna az egy havi bérleti díjhoz…

Majd biztos mással több szerencséje lesz. Persze ha Te is azt szeretnéd, hogy a szerencsén múljon a havi bevételed, akkor tegyél fel hasonló hiányos hirdetést.


Kattints a képre a nagyításhoz!

 

Hiányzik belőle, hogy melyik utcában van! A harmadik kerület bizony elég nagy, legalább az utca neve szerepelhetett volna (akár a házszám is, ha sikerül elérni hogy a bérleményen kint legyen a saját telefonszámunk)

A megjegyzés rovat TELJESEN üres!

Mondják hogy „egy kép felér száz szóval”. Mennyiből tart manapság feltölteni 5 darab képet a netre? 20 másodperc? Talán megéri 220 ezer forintért, nem?

Íme egy másik visszautasíthatatlan ajánlat…


Kattints a képre a nagyításhoz!

A kérdés csak az, hogy Te kerülsz-e a keveset kereső ingatlanosok közé vagy a konkurensed?

3 thoughts on “Az első “áldozatok” között leszel?

  1. Tarnóczi Sándor Post author

    Kedves Niel,

    A hiba az én “készülékemben” volt. :)
    Az újbóli feliratkozáshoz még nem állítottam be a megfelelő köszönő oldalt, azért a weboldal nem tudta, hogy ilyen esetben milyen oldalra irányítsa az újbóli feliratkozót.

    Most megoldottam, elvileg nem lesz vele újból gond. :)

    Köszönöm hogy szóltál.

    Sándor

    Reply

Minden vélemény számít!

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöljük.

A következő HTML tag-ek és tulajdonságok használata engedélyezett: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>